مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 15:502020-03-04حوادث

1000 سرقت در کارنامه باند سارقان لوازم خودرو 


معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق لوازم خودرو و یک مالخر اموال سرقتی و اعتراف به یک هزار سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، اظهار کرد: اوایل خردادماه امسال پرونده های متعدد سرقت لوازم داخل خودرو از کلانتری های غرب تهران دریافت شد که به این ترتیب دستگیری سارقان در دستور کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی پلاک انتظامی خودرویی که سارقان در صحنه های سرقت از آن استفاده می کردند به دست آمد، افزود: کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی مالک خودرو ساینا سفید رنگ به نام یونس 35 ساله شدند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه در بررسی سوابق مالک خودرو هیچ گونه سابقه کیفری به دست نیامد، تصریح کرد: مخفیگاه مالک خودرو در اندیشه شناسایی و دستور دستگیری یونس و سایر همدستانش از مرجع قضایی اخذ شد.

تیمی از مأموران عملیات این معاونت به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند یکم اسفند 98 در یک عملیات ضربتی مالک خودرو را دستگیر و از مخفیگاه وی خودروی ساینا و یک دستگاه دوچرخه کشف و متهم به همراه اموال کشف شده به پلیس آگاهی انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 سرقت در کارنامه باند سارقان لوازم خودرو 

1000 سرقت در کارنامه باند سارقان لوازم خودرو